Inget fokus (?)

Det blev inget fokusområde under veckan. Livet kom emellan. Motivationen uteblev. Ambitionen gick och vilade. När jag har mycket omkring mig tappar jag lätt fokus. Träningen uteblir, jag gör sämre matval och tillslut känner jag att det är lika bra att skita i allt. Kommande veckor är fulltecknade och därför blir det ännu viktigare att ha fokus - på det jag kan göra. Ett positivt förhållningssätt är, för mig, avgörande. Jag väljer att se till det som jag faktiskt kan göra och där nöjer jag mig, för tillfället. 

3 saker jag kan göra i veckan är:
- förbereda med matlådor till både lunch och middag som innehåller hälsosam mat.
- handla hem frukt för mellanmål och tillfällen där sötsuget sätter in.
- träna tre pass på gymmet för att orka mer i vardagen.

Vad kan du göra i veckan?

Coachen och viktväktarna, Coachen pratar | Motivation, Rutiner | |
Upp