Halvvägs

Minns ni när jag skrev om att det var 12 veckor kvar till 1:a juni. Nu har vi kommit lite mer än halvvägs. Två treveckorsperidoer är förbi, med olika fokusområden. Först var det träning, sedan mat. Den här veckans första dagar har gått snabbare än vanligt. Kanske beror det på den extra lediga dagen i måndags, kanske beror det på att våren spirar och allt går mycket lättare. Kanske är det en kombination av båda. Hur som har jag faktiskt helt missat att sätta ett tredje område under lupp, och har faktiskt inte så mycket inspiration heller. För att vara riktigt ärlig. Jag tänker låta ambitionen vila, åtminstonde tills i morgon. Jag sover på saken och har förhoppningsvis en idé i morgon. ... eller har du som läsare ett tips till mig? 

Nöjd tjej efter fokusveckorna på träning. Klarade 2/3 med avbrott för halsont.

Fokus två, att välja mat med hjärtat.
| |
Upp