Prioriteringar

Gårdagens träff med medlemmarna i Växjö var, som alltid, inspirerande men när jag kom hem från mötet var jag helt slut men på samma gång fylld av energi. Märkligt men härligt. Hur som kände jag ändå att en timma extra sömn nog skulle fylla på energidepåerna extra inför dagen så jag tog beslutet att skippa morgongymmet och sova lite längre. Det bar mig emot att skicka ett sms till min dejt och förklara mig men idag när jag vaknade kände jag att det var rätt beslut.

Idag har det varit en lång dag, trots en extra timma under täcket. En företagstimma efter frukosten, föreläsning om kompetens och sedan tågresa tur och retur till Linköping för möte. Tur att jag ändå tog beslutet om att ladda lite extra för dagen.

Nu ska jag avverka tågresan hem till Växjö för att sedan återse sängen och i morgon är det jag som åter är på gymmet!
| |
Upp